Cume a macinazione di a basa di cimentu

PEPERING UNA BASE CONCRETE PER PEGLIO UN PONTE DI SELFIBERU POLIMERE implica una larga gamma di travagliu.L'ingressione di u cistore hè unu di i più impurtanti, postu chì u risultatu finali sarà principendu da a qualità di sta operazione.

Specificamente, pò esse divisu in i seguenti passi

1.tecnulugii di grinding concrete

A prima volta chì pudete mullà a basa di concreta à u terzu ghjornu dopu à creà u screed.Un tali travagliu ti permette di rinfurzà a Basa, riduce a probabilità di a furmazione di i grandi pures, di cunchiglia.Infine, u béton hè lucidatu dopu chì hè completamente seccu.

L'operazioni sò realizate cù dui tecnulugia classica:

U primu hè a lucidatura secca.Hè cunsideratu a megliu scelta per a trasfurmazioni di basi di cimentu.Permette di eliminà ancu e picculi irregolarità.L'unicu svantaghju di a tecnulugia hè a furmazione di una grande quantità di polvera.Dunque, per fà esercitu u travagliu, speciali necessanu un set di attrezzamentu di prutedi preoccupazione di alta qualità.

U sicondu hè lucidatura.A tecnica hè aduprata per a trasfurmazione di superfici concrete decorate cù mosaici, o creati cù l'aghjuntu di e chips di marmura.In u prucessu di u travagliu, per riduce l'emissione di polvera, l'acqua hè furnita à i mulliglii di mulling.U gradu di liscia di u béton pò esse variatu scegliendu cumpunenti abrasivi.A capa resultante di a terra deve esse rimessa immediatamente, altrimenti serà assai difficiule di caccià da a superficia dopu à a durata.
2.Equipment di griglià i revestimenti di cimentu.

A trasfurmazione di superfici concreta hè realizatu utilizendu l'equipaggiu di grigiu speciale.I sistemi prufessiunali sò più preferibili in questu sensu, postu chì sò dotati di un mecanismu pianetariu.

Diamonds-for-terrco-grinding-machine1

Hè fattu in a forma di un discu di un grande cercolu, nantu à a superficia di qualescarpi di macinazione di diamantisò posti.Durante l'operazione, spustanu embrigamente, chì ti permette di catturà simulanea, chì si permette simultanea sola una spaziu impressiunale è ottene u gradu desideratu liscia in un passu desideratu.

L'usu di l'attrezzatura di macinazione prufessiunale hà parechji vantaghji:

Hè pussibule aghjustà a velocità di rotazione di u discu è altri paràmetri di operazione;
cù a tecnulugia di mulling umida, hè pussibile regulà u flussu di l'acqua furnita à u discu;
l'unità permette di processà una grande zona in un tempu minimu;
U pacchettu include un cullettore di polvera chì riduce a furmazione di polvera.

L'opzioni di cunfigurazione implementata vi permettenu di aduprà i grinders prufessiunali ancu nantu à u screnu frescu.Per esempiu, cù u so aiutu, hè pussibile rompinà è efficacemente è efficacciu è efficacemente u capa di cima Intaria Pavimenti di Centurettu.
3.grinendu di u béton utilizendu i grinders di l'angle (grinders).

Cup-wheel-Hilti

Una altra opzione per l'equipaggiu di griglia di u pavimentu di u pavimentu hè l'usu di una grinder angle, o grinder.Un tale strumentu hè soprattuttu adattatu se a pavarella hè pensata in una piccula secca induve ci hè u spaziu di piccula spaziu per l'usu di tecnulugia di sanding di prufessiunale.In più di u grinder, ci vole à piglià cura di a prisenza di arota di tazza di macinazione di bétonèdischi di taglio di diamanti.

U travagliu cù i grinders angle richiede precisione è cura.A sabbia un pianu di cimentu prima di applicà un topcoat, hè cunsigliatu di seguità uni pochi di raccomandazioni:
I difetti minuri di a superficia sò eliminati senza preparazione previa.Ma se a dimensione di u puturu hè più di 20 mm, o a so prufundità hè più di 5 mm, allora T On Utremu u dirittu o sigillante, u materiale restante.
Prima di principià u travagliu, una mistura speciale hè distribuita uniforme nantu à a superficie di cimentu, chì furnisce a viscosità.
O operazioni standard standard cù dischi abrasivi cù una raccolta di circa 400. S'ellu hè necessariu polacca a superficia, allora u granciu hè aumentatu.
metudi 4.Floor polishing.

In u prucessu di stallà un pianu di livellu industriale industriale, imprecisi è errori ponu esse fatti.Per via di, aspra, erregularità chì sò visibili per l'ochju, è i sacchetti d'aria sò spessu furmati nantu à a superficia.

Pudete caccià elli da grinding.Ma à u cuntrariu di u béton, u pavimentu di polimeru precisa una attitudine delicata.Per quessa, l'equipaggiu di cimentu classicu ùn funziona micca quì;I macini cù attachetti di legnu saranu dumandati.

Quandu u travagliu di triturazione, deve esse osservatu e seguenti regule:

Dopu avè truvatu una burbuila d'aire, hè prima pulita finu à chì un recess hè furmatu.Allora hè chjappu di un compostu di sealing speciale è solu dopu chì a superficia hè rientrata.
Quandu si sabbia, avete bisognu di monitorà u gruixu di a capa per esse eliminata.Ùn esse micca zeluscule, postu chì a rimuzione di più di dui millimetri di u mantellu finiscinu vi portanu à cracking di a basa.

Quandu u travagliu hè finitu, u pianu hè cupartu cù un vernice protettiva.Ùn Solu Adds Shine, mell'e u culore di a superficia, ma ancu nascite i difetti microscopichi.

 


Tempu di post: 17-Jan-2022