Cumu pulisce e piastrelle cù tamponi di lucidatura di diamanti in resina

Ci hè spessu dumandatu da Z-LION se i tile ponu esse rinnuvati?A risposta à sta quistione hè naturalmente sì, perchè da un puntu di vista scentificu, a finitura finali di ogni ughjettu pò esse rinnuvatu, solu dipende s'ellu hà u valore di rinnuvamentu.A ristrutturazione hè per a tile ceramica per mantene u so bellu effettu per un bellu pezzu è per esse più durable.Di sicuru, vale a pena rinnuvà.Se vulete chì u tile per mostrà l'effettu più bellu, in più di rinnuvamentu, avete aduprà zlionPastiglie per lucidatura di diamanti in resinaper pulirlu.

resin polishing pads

 

Per esempiu, i tile lucidati in tile ceramica sò fatti di argilla, è u prezzu hè relativamente prezzu.Se tali tile sò da esse rinnuvati, ùn hè micca costu-efficace da a perspettiva di u costu.Di sicuru, ùn hè micca cunsigliatu per rinnuvà.In ogni casu, trà e tile ceramiche, certi sò tile vitrificate o tile vitrificate.Cù l'allungamentu di u tempu d'usu, parechji prublemi saranu.Da a perspettiva di u costu, rinnuvamentu di tali tile Hè più prezzu di rimpiazzà tile, per quessa hè naturalmente ricumandemu per rinfurzà.

oghje,Z-LIONEvi darà una risposta dettagliata à i prublemi cumuni di tile ceramica, cumu sceglie s'ellu rinnuvà, è u prucessu di rinnuvamentu.

Ci sò dui prublemi cumuni cù i pavimenti:

1: Muffa è innegrimentu di spazii di tile

A causa di l'accumulazione di polvera in i spazii trà i tile di u pavimentu, hè faciule di mudificà cù u tempu.In a custruzzione di tile tradiziunale, u cimentu hè spessu usatu per rimpiazzà a calafata, è certi ùn anu mancu aduprà caulk, chì naturalmente lascià spazii.In u primu stadiu, finu à chì un bonu agentu di calafate hè utilizatu in a custruzzione di e tile, u prublema di mildiu in i spazii trà e tile pò esse impeditu cumplettamente.U tempu più apprupriatu per utilizà l'agente di calafate hè in 48 ore dopu chì i tile sò incollati.Prima di a custruzzione, u granu di l'articuli di brique deve esse eliminatu, è a ventilazione è l'aria deve esse guardatu seccu, è dopu l'agente di calafate deve esse pressatu in u spaziu cum'è un batch di terra.Allora pulite u restu di a superficia di brique.

83025aafa40f4bfb91db8b62135820f5f736189c

2: A superficia di u tile hè opaco è opaco

Siccomu i tile sò assemblati, cotti è pressati da aggregati, leganti è pigmenti, a maiò parte di i tile utilizanu argilla o sabbia di quartz cum'è aggregati, è ùn sò micca ricchi di minerali cum'è a petra.Per quessa, per via di l'influenza di i minerali è a distribuzione di set, a durezza di u tile di ceramica hè relativamente bassu, chì hè faciule da scratch, micca resistente à l'usura, è face chì a petra sia dull and dull.

QQ图片20220525110755

Diamantetamponi di lucidatura bagnati

Passi di u metudu di rinnuvamentu:

Strumenti necessarii: macchina di rinnuvamentu di piastrelle, tamponi di lucidatura di diamanti, abbellitore di piastrelle, cutter, aspiratore

1. Pulizia : prima pulisce e tile

2. Prutezzione: Sigillate u mobili o u bordu di u cantonu per evità di sporcà.

3. Slitting: Aduprate una macchina di taglio per taglià u gap uniformmente, è poi assorbe a polvera in a cucitura per assicurà chì a distanza trà e tile ùn diventerà nera.

4. Prutezzione: Applica un agentu protettivu penetrante oliu à a superficia di u tile per fà u marmura impermeable.

5. Trattamentu di cucitura bella: aduprate l'agente di cucitura di bellezza di tile per fà un trattamentu bellu di cucitura nantu à i tile

6. Grinding: Aduprate una grinding machine per aghjunghje un discu di grinding di diamanti, è grinding it in the order from gross to fine, finu à ch'ellu tira un lustru.

7. Cristalizazione: Aduprate u polu di cristallizazione di tile ceramica impurtata speciale, cù pad di lucidatura, per cristallizà a superficia di a tile ceramica.Ricurdativi: tutti i dischi di macinazione utilizati devenu esse macinati è lucidati secondu u mudellu sopra à i dischi di macinazione da grossu à fine.


Tempu di post: 25-May-2022