Cumu pulisce u pavimentu di cimentu

U tarrenu hè u più frequentemente utilizatu trà l'edificazioni di sei lati, è hè ancu u più faciule da danni, in particulare in l'attellu è i garages sotterranei di l'imprese di l'industria pesante.U scambiu cuntinuu di carrelli elevatori industriali è veiculi pruvucarà a terra per esse danatu è sbuchjata dopu un periodu di usu.

20220518102155

Per questi pavimenti dighjà dannighjati, u pruprietariu ùn hà nunda à fà.Se cuntinueghjanu à aduprà pavimenti epossidichi, ponu solu cumpensà per elli, chì ùn anu micca solu l'aspettu, ma ancu cuntinuà à aumentà i costi di mantenimentu supplementu. In ogni casu, s'ellu hè fattu di cimentu pulitu, sta situazione ùn succede micca.Dopu chì a terra antica hè rinnuvata, a terra parerà nova, chì pò ghjunghje à a listessa vita cum'è l'edifiziu, è salvà i costi di mantenimentu è di mantenimentu futuri, sempre chì hè pulita ogni ghjornu.

20220518102302

In quantu à u pianu di cimentu pulitu, si pò dì chì hè un pianu induve u pianu di cimentu hè constantemente pulitu è ​​​​ghjittatu in un lustru.Un veru pavimentu di cimentu pulitu hè a macinazione è a lucidatura di u pavimentu di cimentu esistente cù una macina d'alta putenza cùdischi di macinazione di diamantiper furmà una superficia di béton assai perfetta.Bisognu di spinghja u macinatu avanti è avanti, criss-cross grinding.Dopu a macinazione cù un diamante grossudischi di ligame di metalli, rimpiazzamu cù dischi di resina più fini per a macinazione.Sicondu i bisogni di u cliente per u gloss, avemu bisognu di rimpiazzà i dischi di macinazione cù diverse finezza parechje volte, finu à 9 volte.In ogni zona, pudemu furnisce finiture da matte à brillanti.Circa a mità di u prucessu di lucidatura, aghjunghjemu Silica Hardener, un liquidu specializatu cù proprietà chimichi chì aumenta a durezza è a forza di u pavimentu, stringe i pori di cimentu è furnisce più zona di lucidatura.A più alta a forza di a terra, u più altu u gloss.

20220518103033

I pavimenti di cimentu lucidatu sò largamente usati in i pianti industriali, ipermercati, magazzini è centri logistichi, garage sotterranei, scole, biblioteche è hangars per via di i so vantaghji di esse sicuru è ecologicu, faciule da pulisce, longa vita di serviziu, è micca sbucciati o dannati. .è altri pavimenti di basa di cimentu.

U prucessu di rinnuvà vechji pavimenti epossidici in pavimenti di cimentu pulitu hè ancu assai simplice.

1, u primu hè di sguassà u vechju epossidicu.

Aduprate un discu abrasiu metallicu 30# per sguassà a capa epossidica.

2. Macinazione grossa

Asciugatura secca cù 60 # diamond metal grinding disc, ripetutamente grinding vertically and horizontally finu à chì a superficia di béton hè uniforme è piatta, è pulisce a polvera di terra.

3. Improve a durezza di a terra

Imbulighjate u silicium hardener 1: 2 cù l'acqua, è sguassate ancu in terra finu à chì hè assorbita da a terra.

4. Macinazione fine

Aduprate 50#/150#/300#/500# dischi di macinazione di resina di diamante à u turnu per a macinazione secca, è macinate uniformemente verticalmente è orizontali.Dopu ogni grinding, i graffi lasciati da u prucessu di grinding precedente spariscenu.Pulisce a polvera.

20220518103128

5. Coloring

Pulisce bè a polvera di terra è secca completamente.Dopu chì a terra hè completamente secca, spinghje u colorante penetrante in u béton uniformemente.

6, culore solidu

Dopu à 24 ore di colorazione, sprinkle l'endurente di fissazione di u culore di cimentu (XJ-012C) uniformemente nantu à a superficia di cimentu, è utilizate un pusteru di polvera per spinghje in modu uniforme.

7, lucidatura high-vitezza

Prima chì l'enduritore di fissazione di u culore (XJ-012C) hè cumpletamente seccu, utilizate una macchina di lucidatura d'alta velocità cù un pad di lucidatura di diamante 2#/3# per pulizziari ripetutamente è lucidate finu à chì a terra hè calda è completamente secca.

U pianu di cimentu pulitu ùn hà micca bisognu di mantene è mantene in a tappa più tardi, è serà sempre luminoso cum'è novu, sempre chì hè pulita ogni ghjornu.


Tempu di Post: 18-May-2022