Cumu aduprà a smerigliatrice angolare

Una smerigliatrice angolare, cunnisciuta ancu com'è smerigliatrice o smerigliatrice a dischi, è un'attrezzatura elettrica manuale adoperata per tagliare, smerigliare e lucidare.L'unità di putenza di una smerigliatrice angulare pò esse un mutore elettricu, un mutore di benzina o aria compressa.U rumore di a smerigliatrice angolare hè trà 91 è 103 dB à u livellu di putenza sonora.

I smerigliatrici angolari sò basicamente aduprate per taglià o grinding.Ci sò parechje categurie di lame angolari, aduprate per varii travaglii è diversi materiali, cum'è: lame di taglio (lama di taglio di diamante), spazzole di rote di filu, tamponi di lucidatura di diamanti,dischi di sabbiatura di diamanti, lame di sega di legnu, lame di taglio di marmura, lame di taglio in lega d'aluminiu.

CN01IOmrlH1bDRQxqgrFZ_!!1642043431-2-daren

U grinder angle hà una larga gamma di usi, è pò esse rimpiazzatu cù una varietà di discu di taglio è di discu di macinazione.Diverse occasioni necessitanu regulazione di velocità, è l'usu di u controller di velocità hè più estensivu.Apparizione in parechji filmi stranieri, tagliu, macinazione, rimozione di ruggine... U processu di metalli hè indispensabile.Decorazione: taglio di piastrelle, bordatura, scultura in grande scala, scultura in pietra, scultura di radiche, scultura in legnu, pruduzzione di tè di mare, è pò ancu esse lucidata, invechjata, lucidata (cum'è cùPastiglie per lucidatura in spugna di diamante) è smerigliatrice angolare, usata cum'è una piccula macchina di taglio, cum'è taglio specificu di viti di lunghezza, lama affilata

I smerigliatrici angolari sò largamente usati in l'industrii di u metalworking è di a custruzzione, è ancu in u travagliu di salvezza d'urgenza.Di solitu si trova in officine, garage o negozi di riparazione auto.Ci sò parechji tippi di smerigliatrici angolari.Per sceglie una smerigliatrice d'angolo adattata, u fattore più impurtante hè quantu hè grande a smerigliatrice angolare è quantu putente hè u mutore.Altri fattori ponu cunsiderà se a putenza hè elettrica o pneumatica, a vitezza è a dimensione di u crankshaft.Quantu più grande hè a smerigliatrice angolare, più grande hè u requisitu di energia elettrica.Ci hè parechje specificazioni per questa smerigliatrice angolare, è parechje cumpagnie in Cina ponu persunalizà per esigenze speciali.A smerigliatrice angolare pneumatica hè di solitu relativamente chjuca, chì hè determinata da i fatturi di a smerigliatrice angolare pneumatica.A smerigliatrice angolare pneumatica hè relativamente ligera è adatta per u travagliu di più precisione.A smerigliatrice angolare pneumatica ùn cuntene micca un mutore è pò travaglià sottu à l'acqua.Hè assai versatile.Ancu s'è a smerigliatrice angolare pneumatica hè chjuca è ligera, hè sempre putente.U bordu d'angolo elettricu hè spessu usatu per i travaglii grossi è pesanti.Tuttavia, ci sò ancu picculi smerigliatrici elettriche è grandi smerigliatrici pneumatiche.

N01xAU7Ay1bDRQwK1DdI_!!1642043431-0-daren

Cumu aduprà è precauzioni per a smerigliatrice angolare

L'angle grinders cumuni in a nostra vita di ogni ghjornu include Dr., Dongcheng, Stanley, Lixiang, Hitachi, Tiehui, Gomez è cusì.Quandu l'utilizanu, vi mustraraghju cumu aduprà.

1. Quandu u funziunamentu, l'operatore deve attente à s'ellu l'accessori sò in boni cundizione, s'ellu u cable insulated hè dannatu, s'ellu ci hè invechja, etc. Dopu à l'ispezione, plug in u putere prima di principià u travagliu.

2. Durante l'operazioni di taglio è grinding, ùn deve esse micca persunale o splusivi in ​​un metru intornu, è ùn travaglià micca in a direzzione di e persone per prevene e vittime.

3. Quandu a mola hè usata è deve esse rimpiazzata, u fornimentu di energia deve esse tagliatu per prevene a pressing accidentale di u switch, pruvucannu accidenti di persunale innecessarii.

4. Quandu u travagliu cù materiali periculosi è inflammabili, più di dui extinguishers deve esse equipatu per prevene i disastri.Fate u principiu di salvezza prima è a produzzione secondu.

5. Dopu à aduprà per un longu tempu di 30 minuti, tu avissi a firmavanu riposu per più di 20 minuti è aspittà finu à ch'ellu si rinfriscà prima di pudè travaglià.In u prucessu di usu à longu andà, a tampiratura hè troppu altu, chì hè faciule per danni è causanu accidenti industriali.

6. Quandu l'utilizanu, duvemu usà secondu e specificazioni di u funziunamentu è l'istruzzioni, è cunduceranu inspezioni regulare, mantenimentu è travagliu per assicurà chì hè in bona cundizione, per riduce l'occurrence d'accidenti.

Semu devi esse nutatu chì u grinder angulu hè utilizatu per a macinazione, è a funzione di serratura ùn hè micca l'intenzione originale di u designer.A causa di l'alta velocità di rotazione di a smerigliatrice angolare, a lama di sega è a lama di taglio ùn ponu micca esse usate cù una pressione forte, è i materiali duri cù un spessore di più di 20 mm ùn ponu micca esse tagliati., Dannà l'articuli in luce, è ferite a ghjente in i casi gravi!Per piacè sceglite una lama di sega di alta qualità cù più di 40 denti quandu utilizate una smerigliatrice angolare, è mantene e duie mani per operare è piglià misure protettive.

Z-LION hè un fabricatore prufessiunale di strumenti di diamante in Cina.Avemu principarmenti trattatutamponi per lucidatura per smerigliatrice angolare.Benvenuti à cuntattateci.


Tempu di Postu: Apr-21-2022