Sparte di cumpetenze artisgianali di pavimentu di cimentu lucidatu

I pavimenti di cimentu pulitu sò diventati rapidamente unu di i pavimenti preferiti da a ghjente.U pavimentu di cimentu lucidatu si riferisce à a superficia di cimentu furmatu dopu chì u cimentu hè gradualmente lucidatu da arnesi abrasivi, cum'è machini di lucidatura è pads di lucidatura di diamanti è cumminati cù hardeners chimichi.

I custruttori utilizanu hardeners chimichi per penetrà in u cimentu naturale per rinfurzà a so forza è a densità di a superficia, è migliurà a so flatness è a riflettività per mezu di grinding meccanicu è lucidatura, cusì chì u pavimentu di cimentu hà sia prestazioni è effetti decorativi speciali.

Hè per quessa chì a maiò parte di a vendita, i magazzini è l'uffizii sceglienu pavimenti di cimentu lucidatu.

quartz-stone

Permettemu di sparte cun voi u prucessu di lucidatura di u pavimentu di cimentu lucidatu:

Macinazione grossa

U prucessu principia cù l'usu di dischi di macinazione di l'arburu d'oru grossu ligatu in una matrice metallica.Questa parte hè abbastanza dura per caccià i picculi fossi, macchie, smudges, o rivestimenti di culore chjaru da u pianu, risultatu in una finitura liscia.

Sicondu a cundizione di u béton, sta macinazione ruvida iniziale richiede generalmente un prucessu di triturazione in trè à quattru passi.

macinazione fine

Stu prucessu hè a macinazione fine di a superficia di cimentu cù dischi abrasivi di resina incrustati in una matrice plastica o resina.I custruttori utilizanu dischi di lucidatura più fini è più fini per macinà finu à chì u pianu righjunghji u gloss desideratu.Per un brillu assai altu, un abrasiu 1500 mesh o più fine pò esse usatu à a fine.

I lucidatori sperimentati sanu quandu passà à a prossima maglia più fina fighjendu a superficia di u pavimentu è a quantità di materiale eliminata.

Pulitu

Durante a lucidatura, aduprate un sigillante internu.U sigillante chì si infiltra in u béton hè appena visibile à l'occhiu nudu.Ùn solu ùn prutege u cimentu da l'internu, ma l'indurisce è aumenta a so densità.Questu elimina a necessità di un revestimentu spot-on è reduce assai u mantenimentu.

QQ图片20220608142601

Se a pulitura hè appiicata à a superficia durante l'ultima tappa di lucidatura, farà u pianu più brillanti.Sti lucidi aiutanu ancu à caccià i residui lasciati nantu à a superficia durante a lucidatura, creendu una superficia resistente à e macchie.

Pudete sabbiare u cimentu umitu o seccu.Mentre chì ogni metudu hà i so vantaghji, a lucidatura secca hè attualmente u metudu più cumunimenti utilizatu in l'industria perchè hè più veloce, più cunvene è più ecologicu.

 

Attualmente, assai squadre di custruzzione utilizanu una cumminazione di metudi di lucidatura secca è bagnata.A pulitura secca hè aduprata per u passu iniziale di grinding, dopu chì più cimentu hè statu eliminatu.Quandu a superficia diventa liscia è i custruttori passanu da l'abrasivi metallichi à l'abrasivi di resina più fini, spessu cambianu à lucidatura bagnata.


Tempu di posta: 08-08-2022