Chì ghjè u pavimentu di cimentu lucidatu

Chì ghjè un pavimentu di cimentu pulitu?U pavimentu di cimentu pulitu, cunnisciutu ancu com'è pavimentu temperatu, hè un novu tipu di tecnulugia di trattamentu di u pavimentu fattu di agenti di cura di sigillatura di cimentu è equipaghji di macinazione di pavimenti.Hè stata largamente utilizata in diversi pavimenti industriali, in particulare i piani di fabbrica è i parcheggi sotterranei.

In a vita vera, assai persone pò avè vistu, ma ùn sanu micca u nome specificu di stu tipu di pavimentu, perchè ùn ponu micca attentu à questu, nè ùn sanu micca chì u pianu sottu à i so pedi hè chjamatu pavimentu di cimentu pulitu.In fatti, assai persone cunsidereghja u cimentu pulitu cum'è un pavimentu epoxy o terrazzo.

QQ图片20220427104700

1. U pavimentu epoxy hè un tipu di pavimentu in u quale u revestimentu hè attaccatu à u cimentu dopu chì a superficia di u cimentu hè chjappata cù parechje strati, cum'è a stallazione di tile.Ùn avemu micca toccu u béton veru, ma u cimentu pulitu hè un pavimentu basatu in cimentu.Stu tipu di pavimentu hè un sanu, chì hè essenzialmente sfarente da u pavimentu epoxy.A materia prima di l'agenti di sigillatura è cura di u béton penetranu direttamente in u béton è pruduce una seria di reazzione chimica cù a terra.Dopu à sanding, un pianu di cimentu pulitu cumpletu hè furmatu.

2. Quandu u fundamentu di cimentu di terra hè custruitu, a terra di terrazzo deve esse custruita cù u béton.U cimentu pulitu hè custruitu separatamente nantu à una fundazione di cimentu dopu a fine.A durezza di i dui hè cumplitamenti sfarente.

QQ图片20220427104710

U cimentu pulitu, dopu l'endurcimentu di u pianu ordinariu cù un induritore, pò esse lucidatu per compie u travagliu di custruzzione.Pudete ancu tinta a terra per ottene u culore è l'effettu desiderate.In questu prucessu, senza pavimentazione, u periodu di custruzzione risparmià assai tempu.I pavimenti vechji è novi è pavimenti resistenti à l'usura ponu esse facilmente custruiti.Allora u béton lucidatu hè un tipu di pavimentu, sfarente da l'epoxy è u terrazzo, chì hè fattu di l'agenti di cura di sigillanti di béton.


Tempu di Postu: Apr-27-2022