Macinazione secca o macinazione à acqua ?Chì hè u modu più adattatu per a lucidatura di u pavimentu

Macinazione secca o macinazione à acqua ?Stu prublema hè spessu difficiule per i clienti di Party A in u situ di custruzzione.In fatti, l'scelta di u metudu di lucidatura ùn hè micca solu sfarente in i metudi di custruzzione è l'ambiente, ma ancu in a selezzione di machini, equipaghji è dischi di macinazione.Cumu sceglie u metudu di apertura curretta per u lucidamentu di u pavimentu hè di analizà a diffarenza trà i dui unu per unu.

40d9fce058cb4f938d4a4b7a2a3f6b50
Tecnulugia di custruzzione

A macinazione secca hè di utilizà l'equipaggiu di macinazione direttamente nantu à u pianu di a custruzzione.In generale, sò l'equipaggiu di macinazione à grande scala.L'equipaggiu hà una larga larghezza è pesu pesu.Ùn hà micca solu una bona putenza di taglio, ma hà ancu una bona flatness di terra dopu a macinazione.A ghiaia è a polvera prudutte dopu a macinazione ponu esse pulite cù un aspiratore durante u prucessu di macinazione, o ponu esse imbuttate inseme cù polvera è poi pulite.

U mulinu d'acqua hè di sprinkle u pavimentu prima di lucidare, è dopu aduprà l'equipaggiu di macinazione per a lucidatura.Durante u prucessu di lucidatura, l'acqua residuale deve esse trattata immediatamente cù un assorbitore d'acqua, altrimenti affetterà l'effettu di lucidatura.

f15108def76e491db23ed4c34caa68fb

impattu ambientale

A scelta di mulini secchi pruvucarà a contaminazione ambientale polverosa durante a custruzzione.Avete bisognu di portà maschere di polvera durante a custruzzione.Se ci hè una zona di travagliu di custruzzione vicinu à questu, pruvucarà effetti cattivi.

A scelta di un mulinu d'acqua ùn hè micca bisognu di trattamentu di vacuum è l'ambiente hè pulitu.In ogni casu, l'acqua residuale serà generata durante a fresatura di l'acqua, è ogni prucessu deve esse sprinkled, l'acqua cullata, è l'acqua residuale trattata, è a custruzzione hè cumplicata.
Selezzione diDischi di macinazione

I dischi di macinazione secca sò principalmente usati per a custruzzione di macinazione secca.Hè un strumentu di trasfurmazioni fattu di diamanti è materiali composti.Siccomu ùn hè micca aghjuntu acqua durante l'usu, pò ottene l'effettu di lucidatura di i dischi di macinazione d'acqua.Hà grandi vantaghji in u risparmiu di risorse d'acqua è hè largamente utilizatu.Adupratu in certi prughjetti di macinazione è di rinnuvamentu di pavimenti.

I dischi abrasivi di l'acqua, chjamati ancu dischi abrasivi morbidi, sò colati à l'articulazioni di a macinazione per a macinazione è a pulitura di terra, cù una corta vita di serviziu.
Cunsumu di costu

Pastiglie per lucidatura a seccosò più durable è ponu salvà più costi.Perchè u mulinu d'acqua hè imbullatu per un bellu pezzu, serà cunsumatu rapidamente, è u costu serà assai.In u casu di macinazione bagnata, u pruduttu di l'agente di curazione pulita hè imbulighjata in acqua per un bellu pezzu, chì avarà un certu impattu nantu à a reazione è u rendiment di u pruduttu.

 

Effettu di sabbiatura

Perchè u pad di lucidatura hè pulitu più profonda, ùn hè micca propensu à i graffi, è ùn ci hè micca polvera.A macinazione secca hè relativamente pocu, è a quantità di polvera hè relativamente grande, è i graffi sò più prubabile di accade.

70ab995df94a40569c14b16367c7e04f

In tuttu, ancu s'è a macinazione secca hè avà una tendenza, per via di diversi materiali è equipaghji, esigenze di l'ambiente di custruzzione di u cliente è abitudini di custruzzione, u megliu modu per risolve u prublema hè u metudu di macinazione.

Ogni macchina hè solu bona quant'è l'attrezzi.Dunque, ùn andate micca à pocu pressuutensili di diamanti, Aduprate diamanti premium per i risultati più pusitivi. Se ùn site micca sicuru chì u diamante currettu aduprà, pudete cuntattateci.è pudemu aiutà à sceglie i diamanti curretti per u vostru prughjettu, è uttene l'assistenza chì avete bisognu.

Web:www.zlconcretetools.com
E-mail:winnie@zlconcretetools.com
WhatsApp: +86-18150108862


Tempu di Postu: Dec-14-2021