Quanti ne sapete di lucidatura di pavimenti in cimentu?

Cumu sceglie u discu di macinazione quandu u pavimentu di cemento hè lucidatu?Ci hè parechje prublemi chì si sviluppanu quandu u pianu hè struitu è ​​pulitu, cusì sapete i mutivi di sti prublemi?I seguentiZ-LIONErisponderà per voi.

1. Cumu scegliedischi di macinazione di diamantiper u trattamentu di u pavimentu?

U discu di macinazione di diamante utilizatu per u trattamentu di u pavimentu deve esse sceltu secondu l'esperienza d'usu, u prucessu di custruzzione è u metudu di custruzzione.

Sceglie secondu u prucessu di custruzzione:

U prucessu di custruzzione di u trattamentu di u pavimentu hè generalmente divisu in leveling, grinding rough, fine grinding, fine grinding and polishing.L'usu di dischi di macinazione di diamanti è di dischi di macinazione grossi hè benefica per u trattamentu di livellu di a terra.Quandu a macinazione grossa è a macinazione fina, a scelta di dischi di macinazione grossa pò migliurà a tarifa di custruzzione., Quandu u grinding fine è lucidatura, serà megliu di sceglie dischi abrasivi sottili.

Sceglie secondu u metudu di custruzzione:

I metudi di custruzzione di trattamentu di u pavimentu sò generalmente divisi in trattamentu di macinazione secca è trattamentu di macinazione d'acqua.

Bétonpad di lucidatura seccadeve esse sceltu per a macinazione secca, è i dischi di macinazione di l'acqua di cimentu deve esse sceltu per a macinazione d'acqua.I dischi di macinazione secca di u béton averà una vita di serviziu un pocu più corta quandu sò usati per u trattamentu di macinazione d'acqua.Hè megliu d'utilizà dischi di grinding magre per a grinding dry high-speed quandu pulisce i pavimenti.

2. Cumu riduce u cunsumu abrasiu è riduce u costu di custruzzione?

A vita di i dischi di macinazione serà influinzatu da parechji fatturi, cumprese a piattezza di a terra, a durezza, u pesu di a macinazione, a velocità di rotazione, u metudu di custruzzione (macinazione d'acqua o macinazione secca), tipu di discu di macinazione, quantità, dimensione di particella, tempu è sperienza di macinazione, etc. .

(1) I dischi di macinazione di diamanti utilizanu diverse formule per scopi diversi.Per piacè aduprate i dischi di macinazione di cimentu per u trattamentu di u pavimentu di cimentu.

(2) In generale, a terra sabbiosa cù una scarsa piattezza di a terra cunsumerà rapidamente i pads abrasivi, è u mortar di cimentu cù una durezza povira cunsuma ancu una grande quantità di pads abrasivi.In una tale terra, u diamante hè utilizatu quandu a terra hè umita.A macinazione asciutta è u nivellu di u discu di macinazione hè un metudu preferibile.

(3) Macchine di macinazione à grande scala ponu migliurà a tarifa di a custruzzione, ma una macinazione eccessiva pò causà cunsumu innecessariu di discu di macinazione durante a custruzzione.Per quessa, evitendu un eccessivu di grinding quandu si usanu macchine di grinding à grande scala hè ancu un modu per riduce u cunsumu di discu di grinding.

(4) Di solitu, a macinazione secca salvarà più consumabili chè a macinazione di l'acqua, ma a macinazione di l'acqua farà a terra più uniforme è delicata.Per quessa, differente terra, differente prucessi custruzzione sceglie differente metudi custruzzione, è differente dischi grinding vi affettanu significativamente a tarifa custruzzione., macinazione di cunsumu di tavuletta è risultati di trasfurmazioni.

 

3. Perchè ùn possu micca ottene u listessu risultati cum'è l'altri cù a listessa macchina è macinatore cum'è l'altri?

A macinazione di u fruttu serà affettata da parechji fatturi, cumpresi a piattezza di a terra, a durezza, u pesu di a macinazione, a vitezza di rotazione, u metudu di custruzzione (acqua o macinazione secca), u tipu di discu di macinazione, a quantità, a dimensione di particella, u tempu di macinazione è l'esperienza, etc.

(1) Una scarsa piattezza di a terra pruvucarà una macinazione irregolare.Ancu s'è a superficia hè indurita quandu a durezza ùn hè micca abbastanza, a forza generale è a luminosità sò insatisfactori.In questu casu, hè cunsigliatu di utilizà dischi di macinazione di diamanti o dischi di macinazione di cimentu grossu per livellà a terra quant'è pussibule, eliminà a strata di superficia solta è rende a durezza di a basa di a terra risponde à i bisogni di a custruzzione, per riduce u cunsumu. di dischi di grinding in u grinding dopu è fà u risultatu di trattamentu megliu.Cunsiderate l'indurimentu secundariu.

(2) Macchine di macinazione à grande scala ponu migliurà significativamente a tarifa di custruzzione.L'usu di dischi di macinazione di diamanti o di dischi di macinazione grossi ponu fà a terra ancu megliu.A bona flatness pò riduce a difficultà di a custruzzione in u stadiu più tardi, è hè faciule fà belli pavimenti induriti, in particulare lucidatura.I cunsiquenzi sò più evidenti.

HUS-PG450-2

(3) Capisce parechji principii per l'usu di dischi di macinazione: utilizate dischi di macinazione di diamanti o dischi di macinazione di cimentu grossu per u nivellu di terra è di grinding rough;Ùn aduprate micca dischi di macinazione di sabbia grossa quandu i dischi di macinazione di sabbia fina ponu esse utilizati;aumentà u contrappesu di a macchina di u discu di macinazione o aumentà a vitezza di u discu di macinazione.migliurà a tarifa;pruvate micca di utilizà dischi di macinazione per saltà numeri;quandu si pulisce, a terra deve esse lavata è secca dopu l'asciugatura;l'usu ditamponi di spugna per lucidaturapò migliurà a luminosità di a terra;quandu ci hè un requisitu più altu per a luminosità di a terra, i brillanti di cimentu ponu esse usatu.

4. Perchè apparenu segni di usura anormali?

I segni di usura anormali durante u sabbiatura ponu esse causati da:

(1) U cuscinettu di u grinder hè purtatu o a vite hè solta.Sta situazione pò causari u discu di macinazione à slew, è i dischi di macinazione di certe dimensioni ponu esce marchi di usura chì sò difficiuli di eliminà in terra.Stu tipu di marchi di usura generalmente utilizanu un numeru più grossu.U discu di macinazione pò esse eliminatu.

(2) U vitu di posizionamentu horizontale di u grinder ùn hè micca aghjustatu in u locu;

(3) Quandu i vechji è novi dischi di grinding sò mischiati, perchè u gruixu di i dischi grinding ùn hè micca listessu, hè assai prubabile chì i marchi di usu anormali appariscenu in terra;

(4) A terra ùn hè micca pulita, è l'impurità dura sò incrustate in e cuciture di drenaje è di dissipazione di u calore di a superficia di travagliu di u discu di grinding;

(5) U macinatu stà in una pusizioni per un bellu pezzu quandu si sgrossa a secca o pulisce a terra in secca, è a dissipazione di u calore poveru provoca bruciature nantu à u discu di macinazione o in a terra.

 

5. Perchè u discu di macinazione ùn hè micca durable sta volta?Ci hè un prublema di qualità?

A vita di i dischi di macinazione serà influinzatu da parechji fatturi, cumprese a piattezza di a terra, a durezza, u pesu di a macinazione, a velocità di rotazione, u metudu di custruzzione (macinazione d'acqua o macinazione secca), u tipu di discu di macinazione, a quantità, a dimensione di particella, u tempu è l'esperienza di a macinazione.A terra di sabbiatura cù una pianezza povera è u pianu di u mortar di cimentu cunsumerà assai discu di grinding.In questu casu, hè megliu aduprà diversi dischi di grinding in diversi prucessi di custruzzione.


Tempu di post: 16-mar-2022