Cunniscenza di Z-LION Resin Polishing Pad

Quandu si tratta di pavimenti epossidici, duvemu tutti esse familiarizati cun elli, ma ciò chì vedemu sò basamenti pavimenti epossidichi finiti.In quantu à una parte di e cose chì hè accadutu durante a custruzzione, ùn ci vole micca sapè assai bè, ci saranu parechje cose interessanti, di sicuru, ci sò spessu parechji prublemi, cum'è a custruzzione di pavimenti epossidici Perchè u discu di grinding cunsumu veloce?Cumu pudemu salvà u discu di macinazione?Sti prublemi sò assai cumuni, è sò più cunfusi per tutti.Oghje, vi sparteraghju cun voi qualchi cunsiglii per a selezzione di dischi di grinding quandu si grinding floors epoxy.

QQ图片20220325101035

Prima, facemu simpricimenti popularizà a cunniscenza di l'arnesi di macinazione di resina

1. L'alta forza adesiva di l'adesivu di resina hà una forza adhesiva più altu ch'è l'adesiva ceramica, è a foglia abrasiva fabricata hà una forza meccanica più altu ch'è a foglia abrasiva ceramica.Pò esse usatu à velocità più altu, pò sustene a pressione di macinazione più grande, è hè sicuru d'opere.Hè largamente utilizatu in u prucessu di macinazione di l'acciaio, cuscinetti di l'automobile, machini chimichi, custruzzione è altre industrii.

2. Una certa resina elastica hè un compostu polimeru cù una certa tenacità è deformazione elastica, chì ponu buffer a pressione di grinding, cusì hà un bonu effettu di grinding è un bonu effettu di lucidatura, chì ponu migliurà a qualità di trasfurmazioni di a superficia di u travagliu.

3. Wide applicazione Cù l'emergenza di novi resini, pò esse fattu in arnesi di triturazione di resina di vari punti di forza è proprietà, chì ponu esse aduprati per grinding, grinding rough, cutting, semi-finishing, fine grinding, polishing and other grinding tools.

4. Si pò esse fattu in resina bonding di fogli abrasivi cù diversi esigenze di forma spiciali, cù a temperatura di indurimentu bassu è picculu ritimu shrinkage, è pò esse fatta in vari formi cumplessi è esigenze spiciali.Cum'è a mola tonda, più a rete di taglio à alta velocità.

5. Bassa resistenza à u calore è micca faciule da brusgià.L'adesivi di resina anu una bassa resistenza à u calore.Hè facilitu di scorch durante u trattamentu termale durante a macinazione.Promuove u distaccu automaticu di grani abrasivi opachi, espunendu novi grani abrasivi affilati è riducendu u calore in a zona di macinazione., per evitari di brusgià u travagliu;dunque, hè più adattatu per a superficia di grinding, etc., ma l'usura hè più grande di quella di i dischi di macinazione di ceramica.

6. Corti dischi di macinazione di resina anu un ciculu di produzzione cortu, un investimentu di equipaggiu cortu, un fattu di capitale veloce è un altu rendiment di produzzione, chì conduce à a produzzione prufessiunale.

 

Dopu, parlemu di i dischi di macinazione di resina

diamond-polishing-tools-concrete-floorwet-polishing-pads-6

Cum'è u nome suggerisce, resinadischi di macinazione di bétonhè fattu di resina è abrasivi.

I discu di macinazione sò divisi in basa dura, basa media è basa suave.I dischi di grinding di basa dura sò usati per i pavimenti cù una compattezza povera, i discu di grinding di basa molle sò usati per a terra cù una qualità megliu, è i dischi di grinding di basa media sò generalmente usati per a terra.

In u primu stadiu di a custruzzione di u pavimentu epossicu, a qualità di a maiò parte di i pavimenti di cimentu ùn hè micca assai bona, soprattuttu per a rinuvazione di qualchi vechji pavimenti, a flatness ùn hè micca bona, u pianu hè soltu, è a durezza hè assai povera.Assai viloci.

Per i pavimenti cù una qualità pobra, hè cunsigliatu di utilizà sgrossatori di pavimentu mediu è grande.Dopu spraying è seccu in l'ombra, aduprate grinding d'ombra secca.Prima, aduprate un discu di triturazione di basa dura 30# per caccià a superficia libera è livellu, è dopu aduprate una basa dura media di 100# o una basa molle.A foglia abrasiva di basa hè in terra, è a flatness è a durezza di basa sò processati, è u più tardi hè assai più simplice.

Se a densità di a fundazione di a terra hè povera, i grani di sabbia è i diamanti di i dischi di grinding si purtaranu è accelerà u cunsumu di i discu di grinding.À questu tempu, pudemu fà u trattamentu di indurimentu prima per aumentà a densità di a terra prima di grinding.

Per a terra leveling è rough grinding, hè cunsigliatu di utilizà dischi di macinazione di diamanti o dischi di macinazione di cimentu grossu.Per i pavimenti di cimentu duru, hè cunsigliatu d'utilizà dischi affilati in resina, aumentà u contrappesu di a macchina, riduce a vitezza di u mulinu è riduce a vitezza in avanti.Per i pavimenti di cimentu morbidu, hè cunsigliatu di utilizà dischi di macinazione di resina durable, aumentà a vitezza di u mulinu, è accelerà a velocità di avanti.

Assicuratevi di ùn saltà u numeru quandu utilizate u pad di lucidatura, o altri si rideranu di voi.Sicondu l'usu normale, a macinazione in secca salva più consumabili chè a macinazione d'acqua, ma a macinazione d'acqua farà a terra più uniforme è delicata.

U metudu di custruzzione curretta hè una guaranzia impurtante per i pavimenti d'alta qualità.Selezziunate u adattatupad di lucidatura di resinasecondu a situazione attuale di a terra ùn pò micca solu riduce u cunsumu di discu di grinding per tutti, ma ancu riduce u costu di custruzzione.

Z-LION (abbreviazione di Xiamen ZL Diamond Technology Co., Ltd.) hè un fornitore, fabricatore, grossista di strumenti di triturazione di diamanti da a Cina.Ordine strumenti di cimentu di macinazione di diamanti di alta qualità.A gamma di prudutti copre: Pastiglie di smerigliatura di leganti metallici per tutti i tipi di smerigliatrici di pavimenti; Pastiglie di lucidatura di ligami di resina per lucidatura umida è secca; Pastiglie di lucidatura di transizione aduprate trà metalli è resine; PCD per a rimozione di rivestimenti;Roti di tazza per a preparazione di lucidatura; Bush Hammers; Tamponi per lucidatura in spugna cù prezzu di fabbrica. Richiedi un preventivu avà


Tempu di Postu: 25-Mar-2022