A diffarenza trà i pads di macinazione di diamante è u discu di macinazione di metallo

Oghje, ci sò parechji prudutti di discu di macinazione di diamanti, chì sò usati per diversi trattamenti di terra.Per i pavimenti di petra, ci sò ancu parechji tippi di prudutti di pads di macinazione di diamanti, cum'è dischi di macinazione di diamanti è di diamanti.Dischi di ligame di metallu.Quand'elli ci sò più prudutti, parechje persone ponu avè difficultà per a scelta.Sè vo vulete sceglie un prodottu pad lucidatura di diamanti, vi tocca à avè una certa capiscitura di lu pad lucidatura.Per aiutà à fà una scelta megliu, oghjeZ-leoneparlerà di a diffarenza trà i pads di lucidatura di diamanti è i pads di lucidatura di metalli.

Pastiglie di macinazione morbide di diamante

Diamond soft grinding pads

I tamponi abrasivi morbidi di diamante adopta a formula di "abrasive + resin bond".Discu abrasiu di diamantehè un strumentu abrasiu flexible fattu di diamante cum'è materiali abrasivi è cumposti cum'è resina cum'è ligame.Ci sò grossi particeddi abrasivi in ​​questu.A tela di velcro hè colata nantu à u spinu è hè cunnessu à a macinatrice per mezu di una testa di macinazione chì hè ancu incollata cù u tela di hasp.

I vantaghji: u prezzu hè più prezzu ch'è u fogliu metalu, perchè di l'effettu fissi di a resina, ùn hè micca faciule scarta u petra durante a colmimentu, è ùn ci serà micca chì scate i fogli di macinazione sò bassi.

Disadvantages: Ancu se i pads di macinazione di diamanti sò assai affilati, a so capacità di macinazione hè sempre inferjuri à quella di u discu di macinazione di metalli.Inoltre, a durezza di a resina hè più bassu di quella di u materiale di petra.Quandu si scontra una grande diferenza di altezza, hè faciule da esse rottu per via di u viulente scontru cù a tacca di petra per via di l'operazione d'alta velocità di a macchina.

Discu di macinazione di metalli

Metal-bond-floor-polishing-pads-for-concrete-floor-surface-preparation-9

A foglia di metallu adopra a formula di "metallu + abrasive", è l'abrasivu hè coltu in a basa di metallu.

Vantaghji: assai sharp, forte capacità di taglio, ponu facilmente livellà grandi differenze di altezza.

Disadvantage: Se a macinazione ùn hè micca meticulosa, hè faciule di lascià scratch chì sò difficiuli di riparà.I requisiti per a cunnessione successiva di u discu di macinazione sò alti.

 

A diffarenza trà i pads di mulliding mulling di diamanti è u discu di grinding metallicu

Sicondu l'analisi di u diamante di diamante in i pads di gridu è di metalludischi di macinazione di diamanti, Pò esse saputu chì e differenze trà i dui sò i seguenti:

1. Effettu Leveling

L'effettu leveling di u discu di macinazione hè ancu a so capacità di ottimisazione.In questu rispettu, i pads di macinazione di diamante sò relativamente morbidi per via di l'aghjunzione di materiali compositi di resina, cusì l'effettu di u nivellu hè megliu durante a macinazione, è ùn lasciarà micca graffii nantu à a petra, mentre chì u discu di macinazione di metallo hè faciule da lascià sottu graffi. .

2. Sharpness

Da a perspettiva di a nitidezza, a nitidezza di i pads di diamanti ùn hè micca forte cum'è quella di i dischi di metallo.

3. Cunnessu dopu di discu di grinding

Da l'intruduzioni di i dui tipi di dischi di macinazione sopra, i pads di macinazione di diamante sò più bassi di esigenze per i dischi di macinazione cunnessi successivi, mentre chì i dischi di macinazione di metalli anu esigenze più altu per i dischi di macinazione cunnessi successivi.

4. U prezzu di discu di grinding

In quantu à u prezzu, u prezzu di i pads di macinazione di diamanti sò più bassu di quelli di i dischi di macinazione di metalli.Dopu à analizà a diffarenza trà i dui dischi grinding.Allora cumu sceglite i dischi di macinazione quandu compra?Avà parlemu di u principiu di selezzione di pads di macinazione di diamanti è di discu di macinazione di metallo.

 

Principi di selezzione di Diamond Ghieling Pads è Desting Metal Grinding

1. Per a diffarenza di livellu generale, sceglite un pads grinding di diamante suave;per una diferenza di livellu particularmente seriu, cum'è esageratu à 1 cm, sceglite un discu di grinding metal.
2. Per u marmura è un calcariu, sceglite pads grossing suave di diamanti.L'abilità di macinazione di u discu di macinazione di metalli hè troppu forte, è hè faciule da sgrossare.
3. Diamond pads grinding soft pò scioglie a maiò parti di i prublemi di petra naturale notch.Quandu si scontru cù petre particularmente dure, i dischi di macinazione di metalli ponu esse selezziunati
4. Hè ricumandemu à utilizà dischi di grinding di metallu nantu à i pavimenti di terrazzo è di cimentu, è dolcipad di macinazione di diamantiùn sò micca cunsigliatu.

In riassuntu, a diffarenza trà i pads di macinazione di diamante è i dischi di macinazione di metalli si trova in l'effettu di livellu.I dischi di triturazione di diamanti sò più efficaci di u nivellu quandu si trituranu, mentre chì i dischi di triturazione di metalli sò faciuli di lascià graffi;In quantu à a fortezza, i pads di u mullizzu dolce di diamanti ùn anu micca affilatu.A forza di u discu di metallu.Inoltre, quandu a piastra di macinazione di metallo scontra un granitu relativamente lisu, hè faciule da scivolare è ùn pò micca esse apertu.À questu tempu, pudete aduprà un grinder angulu + grinding wheel per macinà a superficia liscia di u granitu, è dopu pudete aduprà u discu di grinding metal.


Tempu di Postu: Mar-09-2022