L'effettu è u vantaghju di aduprà pads di grigliante secca di cimentu

I pads di grinding seccu di u pavimentu di cimentu hè utilizatu per a lucidatura è u nivellu dopu chì u pavimentu di cimentu hè fattu.Serà usatu in parechji prughjetti è custruzzioni.Hà una bona durabilità è i risultati.Flatten dopu.Ùn ci sarà micca caking è buchi di sabbia, è hè una spezia di pad di macinazione secca per migliurà a qualità è a vita di u pavimentu di cimentu.

concrete floor grinding pads

U pavimentu di u bagnu di u bagnu di u pianu di u bagnu di u bagnu hè cunvenutu è simplice per operare.Credu chì parechje persone l'utilizanu, ma i risultati di macinazione ùn sò micca tutti listessi.Alcune risultati di costruzione sò boni, è certi risultati di costruzione ùn sò micca ideali.Chì ghjè u mutivu di questu?

1. In u passu di lucidatura, pruvate à aduprà acidu debule acidu o di polvere di petra neutrale.A polvere di lucidatura acida hè troppu acidu, chì brusgià a superficie di u marmu.U metudu di ingaghjà di ùn pulisce micca chì u residue dopu si sguassata ancu sguassà ancu è espandite e linee è di buchi, chì ci pruvucaru assai prublemi.A sequela di u burato, è causà prublemi fastidiosi cum'è u giallu di petra.

2. U pesu di i pads di griglia secca per u pianu di u cimentu hè u puntu chjave.Solu s'ellu hè più di 150kg pò esse livellu è terra.S'ellu hè una piccula macina di petra cù pesu insufficiente, ci saranu ondulazioni evidenti.Hè adattatu solu per picculi zoni o per una mullazione iniziale, o per mulling.Per u trattamentu di a superficia di cristalli.

3. Quandu i pads di macinazione secca sò in terra nantu à u pianu di cimentu, se u cunsumu d'acqua ùn hè micca bè cuntrullatu, hè faciule d'induce l'umidità di u mortar di cimentu à u fondu di a petra per riversà l'umidità;l'aumentu di idrasside di calciu è i fiori bianchi.

BenePads di sanding à bétonsò agrinati in mulling, bon resistenza, è aghju i vantaghji di vampicendu rapidamente, bona luminosità è micca sfundante senza cambià u culore di a petra in mare di u pettu.
U pianu di cimentu seccu i pads di griglia hè un tipu di pads di griglia secca per l'esportazione.Havi un aspettu pulitu è ​​​​bellu, una bona dolcezza, pò esse plegata à a mità, è ùn ci hè micca garantitu di crack.Hè un giuvghjettu generale in grigiu à u granu, granitu, Quartz Pietra, ecc., cù resistenza è usuri resistenza.gradu di cunsiderazione.I pads di germinazione secca di cimentu ponu compie a grinding è di lucidatura di pietra, vetru, ceramica è cintura senza agghiuncennu l'acqua.Grinding and grinding of the corners, archi internu, archi esterni, piani di granitu, marmura è altre petre eterosessuali, vetru, ceramica, bordi, anguli, piani, è piani di cintura ceramica è altri materiali.

cuscinetti di macinazione di pavimenti in cimentuhè un strumentu di trasfurmazioni flexible fattu di diamante cum'è abrasiu è cumminatu cù materiale cumpostu.A tela di velcro hè colata nantu à u spinu, chì hè fissatu nantu à l'articulazione di a macinatrice per a macinazione.

diamond-polishing-tools-concrete-floorwet-polishing-pads-6

Z-leone hè un fornitore di soluzione di u concretu prufessiunale.Se travagliate un prugettu per u béton pulitu, i nostri diamanti di diamante di alta qualità pò aiutà à fà u vostru travagliu di cimentu lucidatu più efficente, più faciule è più simplice.Sè site interessatu à i nostri prudutti o avete bisognu di i nostri prudutti, pudete cunsultàci per infurmazioni più dettagliate.


Tempu di Postu: Feb-23-2022