Chì sò e caratteristiche di u discu di macinazione secca di diamante

I bisogni di seccudischi di macinazione di diamantinantu à i pavimenti di cimentu sò assai impurtanti.Sè ognunu voli capisce e proprietà di dischi di macinazione di diamanti secchi, deve vene à u locu ghjustu.Oghje, Z-lion dice à tutti chì i dischi di macinazione di diamanti secchi sò usati per i pavimenti di cimentu.Certi vantaghji chì ognunu pò capisce è puderà aiutà in a futura custruzzione.

Prima, e caratteristiche di u discu di macinazione di diamante seccu: usa un ligatu di resina relativamente unicu, cusì hà una flessibilità megliu è hè assai faciule d'utilizà è di stallà;a forza di tutta a forza di grinding hè più altu, perchè a velocità di lucidatura hè assai veloce, cusì u gloss U gradu di durezza hè ancu altu;a resistenza à l'usura di u diamante seccudischi di macinazione di bétonhè assai bonu, è u più impurtante, hà una longa vita di serviziu;a terra dopu à grinding and polishing, ùn ci sarà micca residuu o macchia.

Siconda, l'usu di dischetti di macinazione secca di diamante: Cù u migliuramentu cuntinuu di a sucetà, l'ossidazione è a rinnuvazione di a terra hè diventata una tendenza di sviluppu, ma per i pavimenti industriali, magazzini è pavimenti in cimentu cum'è parcheggi, o quandu u polimeru di l'. L'induritore hè in Per a rinnuvazione di i pavimenti, in particulare quelli cù indurenti di sigilli più populari, u megliu modu per lucidare è rinnuvà hè di lucidare cùpads abrasivi di diamantiè sceglitetamponi di lucidatura flessibilidi diverse dimensioni.Diversi trattamenti, cum'è a macinazione fine, a macinazione grossa è a lucidatura sò pussibuli.U metudu principale hè di utilizà a macina a manu secondu l'abitudini di ogni ghjornu, ma altri trattamenti currispondenti sò necessarii per ottene l'effettu desideratu.

[Gamma d'applicazione di dischi di macinazione secca di diamanti]

1. Per a macinazione è lucidatura di marmaru, granitu è ​​altre pietre in forma.

2. Anhydrous, macinazione secca, vitezza massima RPM2500.

[Passi per l'usu di dischi di macinazione secca di diamante]

U pesu di a macina di marmura hè a chjave.Solu 150KG o più pò esse veramente livellu è terra.Se una piccula macina di petra cù un pesu insufficiente averà ondulazioni notevuli, hè adattatu solu per zoni chjuchi o grinding primariu, o per superfici di cristalli.per scopi di trasfurmazioni.

2. Dopu chì a macina di marmura hè in terra, u cunsumu d'acqua ùn hè micca bè cuntrullatu, è hè faciule per generà umidità in u mortar di cimentu à u fondu di a petra;l'aumentu di l'idrossidu di calciu di fiori bianchi.

3. In u passu di lucidatura, pruvate d'utilizà acitu debbuli o polveri di lucidatura di petra neutru.I polveri di lucidatura à l'acidu sò troppu acidi, brusgiate a superficia di marmura, tagliate residui senza lucidatura, è ancu attaccanu particelle è buchi.L'effetti di u pirtusu, è causanu prublemi fastidiosi, cum'è u giallu di a petra.

I dischi di macinazione secca di diamanti anu una alta flessibilità.Pò esse trattatu nantu à qualsiasi petra speciale, cum'è petra artificiale, granitu è ​​marmura.Hè dispunibule in diverse dimensioni è forme.L'operatori ponu operare secondu u so propiu funziunamentu.Abitudini, o attrezzature cum'è grinders manu è refurbishers pavimentu à fà a scelta degne.

E caratteristiche è l'usi di i dischi di macinazione secca di diamante sò tali chì ognunu pò capisce a struttura di i pavimenti di cimentu per capiscenu sti prublemi.

QQ图片20220217141913


Tempu di Postu: Feb-17-2022