Ciò chì hè materiale di diamanti è l'usu di diamante

U cumponente principale di di Di Di Di Di Di Diamante, chì hè un minerale cumpostu da elementi di carbon.Hè un allotropiu di grafite cù una formula chimica di C, chì hè ancu u corpu uriginale di i diamanti cumuni.U diamante hè a sustanza più dura in natura.Diamante hà parechji culori, da incolore à u neru.Ponu esse trasparenti, traslucente o opacu.A maiò parte di diamanti sò principalmente giardini, chì hè principalmente dovutu à impurità cuntenute in diamanti.L'indigna refrattivu hè assai alta, è u rendimentu hè ancu assai forte, chì hè perchè u diamante riflette una lampa di culori.Diamond emetterà a fluorescenza verde sottu sottu à irradiazione X-Ray.

I diamanti sò i so rocci nativi, è diamanti in altri posti sò trasportati da i fiumi è i ghiacciati.U diamante hè generalmente granuloso.Se u diamante hè cale à u 1000 ° C, si trasfurmarà lentamente in grafite.In 1977, a Villager in Changlin, Sushan Teamsamme, Contea di Linshu, Pruvincia di Shandong, Scuprìu di u di u diamante di u Lasu Cina.I più grandi diamanti più oltri industriali è diamanti di u mondu sò prodotti in Sudafrica, tramindui superiori di 3,100 carate (1 carat = 200 mg).I diamanti di Gemma sò 10 × 6,5 × 5 cm in taglia è sò chjamati "cullinan".In u 1950, i Stati Uniti usati cum'è un materiale crudu per fà cummirciare cun successu à i diamanti sintetici in alta temperatura è a pressione.Avà i diamanti sintetici sò stati largamente usati in a vita di a pruduzzione è di ogni ghjornu.

A formula chimica di diamante hè c.A forma cristallo di diamond hè soprattuttu octaedru, detombicu dodechedron, tetraetron è a so agregazione.Quandu ùn ci hè micca impurità, hè incolore è trasparente.Quandu riagisce cù l'ossigenu, generanu ancu diossidu, chì appartene à u stessu carbona elementu cum'è gradite.L'alleone di u Ligone di u Crystal di Di Di Dione hà 109 ° Sensività à termale, sensività fisica, sensività à termale traduzzione, semiconductor è trasmissione di luntanu.Hè cunnisciutu cum'è u "Re di Hardness" è u rè di Gemstones.L'angolo di cristallu di diamond hè 54 gradi 44 minuti 8 seconde.Tradizionalmente, a ghjente hà spessu chjamatu u diamante processatu è u diamante micca processatu.In Cina, U Nome di Diamond hè statu truvatu primu in Scritture Buddista.U diamante hè a sustanza più dura in a natura.U megliu culore hè incolore, ma ci sò ancu culori sprili, tante cum'è blu, giallu, purpurente. Gialli d'orani sò rari è sò tesori in diamondi.L'India hè u più famosu diamante di diamante di u paese in a storia.Avà assai pamanti famosi in u mondu, cum'è "Mountain of Light", "regent" è "Orlov", venenu da l'India.A pruduzzione di diamanti hè assai rara.Di solitu, u diamante finitu hè una miliardi di u voluminu minera, cusì u prezzu hè assai caru.Dopu à tagliatu, diamanti sò generalmente intornu, rettangulari, piazzhjate, sky in farme, oliva, etc "u più pesu di u Diamante in u 1905. Pesa 3106.3 Carate è hè statu terrenu in 9 diamanti chjuchi.Unu di elli, Curinanu 1, cunnisciutu cum'è "Stella Africanu", ancu ranchi primu in u mondu.

QQ图片20220105113745

I diamanti anu una larga gamma di usi.Sicondu i so usi, diamanti ponu esse guasi divisu in dui categorii: Grade Gemma (Decorazione) di Diamanti di Nodi Industriale.
I diamanti di u gradu di Gemma sò principalmente usati per i ghjuvelli cum'è i gioielli, collarini, randage, decezzi è scettibili, è a collezione di pietre rude.Sicondu Statistiche, cuntu di Transazzioni Diamond per circa 80% di u cummerciu annuale tutale di ghjuvelli in u mondu.
Diamzioni di ufficiu industriale sò diventati più di più è assai difficultà è a bona resistenza di usura, è pò esse assai usata in tagliata, grinduia;U Powder di diamante hè adupratu cum'è materiale abrasivu di alta qualità.

6a2fc00d2b8b71d7

Per esempiu:
1. Fabricazione di riprisentà i toghji abrasivi di ligame oarnesi grindi, etc.
2. fabricazioneStrumenti di triturazione di diamanti di metallu, terretti abrasivi di ceramica o arnesi di mullizazione, etc.
3. Bits geuling geulogru di u fabricazione di u fabricazione generale, semiconductor è materiale non metallicu chì taglianu i strumenti di trasfurmazioni, etc.
4. Manifatoria i bits durati geologicati, e strumenti di correzione è micca metallichi è britannichi di trasfurmazioni di trasfurmazioni di materiale di materiale è fragile, etc.
5. Resina di diamanti di i diamanti, arnesi abrasivi di ceramica o grinding, etc.
6. Trozzi di u metallu ligame è prudutti elettroplati.Toghji perforati o mulling, etc.
7. L'equipaggiu, Drilling E Arnesi di correzione, etc.

In aghjuntu, hè statu ancu assai usatu in l'industria militare è tecnulugia.

Cù u rapidu rapidu di a scienza è a tecnulugia, industria muderna, l'usu di diamond sarà diventata più larina è più larghe, è a quantità serà di più è più.I risorsi naturali di diamanti sò assai scarsi.Resthing a pruduzzione è a ricerca scientifica di diamante sintetica sarà l'scopu di tutti i paesi di u mondu.unu.

225286733_1_20210629083611145


Tempu di Post: Jan-05-2022